det måste vara på liv och död.

.. det måste kännas i ditt hjärta på riktigt!

Idag började truckutbildningen i skolan , prestationsångest HEJ! -.-
Läste teori på morgonen/förmiddgen och efter lunch blev det prov på det
och självklart fick jag total blackout :/ men det gck nog bra ändå!
Efter skolan träffade jag Johanna och vi snackade lite om saker och ting
som är mellan oss,  kände att det behövdes..! 

Annars har dagen varit bra , har varit äckligt glad idag med av en anledning
som jag absolut inte kommer att dela med mig av här i bloggen! 
Så det kan ni som läser fundera vidare på , det kanske kommer att avslöjas
senare, det är sånt man får se då! 

men nu ska jag krypa ner under mitt täcke och drömma söta drömmar :*
om jag lyckas somna eftersom det blåser storm ute och det låter som att huset ska
slitas upp ur jorden och slitas med :/
2012-02-20 @ 23:37:15 * This is my life ♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din blogg så att jag kan kolla den ;) :

Vad vill du säga om det här inlägget?:

Trackback
RSS 2.0