Do you like a truck !

godkväll! 

Idag fick vi reda på teoriprovet som vi gjorde igår! 
Jag var klart godkänd 41 av 45 (y) STOLT & LYCKLIG CHEY! 

Ena halvan av gruppen var och körde truck idag och vi andra
satt och läste bok och gjorde uppgifter mellan 8.15 - 15-00 
SEGT!
Imorgon är det vi som ska köra truck och det känns inte sådär
jättesäkert :/ lite smått panikslagen :( 

Träffade Manda idag med över en kopp kaffe på Espresso House,
mysigt mysigt, snackade lite om saker och ting. 

Kom hem, käkade lite , tog en varm dusch, och sen hamnade
jag framför den här burken nu då och sitter och tittar på både nya
linser och nya kläder som jag egentligen bara vill klicka hem ,
men måste veta att jag har råd först! 

Planer inför helgen är väl inte helt klara än..
Fredag vill jag ut och träffa folk , lördagen spelar inte så stor roll! ^^




Sommaren 2011 i skge
2012-02-21 @ 22:30:11 * This is my life ♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din blogg så att jag kan kolla den ;) :

Vad vill du säga om det här inlägget?:

Trackback
RSS 2.0