kalla mig..

cp... kalla mig bög ^^ 


haft låten på hjärnan hela dagen :o skumt :s
Idag har jag faktiskt varit i skolan och segat söönder! :( 
Jobbat med vårat projektarbete som är att starta ett eget företag, (y)
segt men det kommer säkert bli bra när det är klart..

Sen efter skolan blev det att åka till ryd och dra en kaffe med Mia , <3
snackade lite och planerade lite ^^ hämndaktioner är alltid underbara ;)
eller vad säger du ? :p
HAHA! :') 

imorgon väntas partaj i lkpg , och lördag mjölby till Kitt & Simon.
helgen kommer bli fin, sen nästa helg är det löning, då är det brakfest
i mjölby med fina tjejer och sen lördagen utgång i linköping :D 
dom här vita helgerna som jag lovade mig själv att ta, :o var tog dom vägen?
LOL! ><'
hihi få försöka sluta med drickandet, börjar bli lite väl mkt på sista tiden :o 

men men ska sova nu ,det är en dag imorgon med, puss bitchees :*
2012-01-19 @ 23:47:07 * This is my life ♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din blogg så att jag kan kolla den ;) :

Vad vill du säga om det här inlägget?:

Trackback
RSS 2.0