we must stand together..

har blivit helt förälskad i den låten med Nickelback <3 
kärlek på höög nivå!


Helgen var awesome som alltid, STORT alkohol intag och massa
fina människor överallt ^^

Idag har jag varit i skolan och lärt mig om reklamationer,
eller jao, inte lärt mig så mkt sov mest idag :o 
Fattar inte det där asså , sover knappt ingenting , äter knappt
ingenting , dricker bara en jävla massa ;o
Det kan inte vara hälsosamt!? 

Men men jag lever mitt liv som jag vill och
ingen annan ska komma hit och tala om för mig
hur jag ska leva mitt liv , PUNKT SLUT! 

Det är en fas jag går igenom just nu ,
och snälla låt mig gå igenom den som jag vill..? 
TACK!!!




2012-01-23 @ 22:07:09 * This is my life ♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din blogg så att jag kan kolla den ;) :

Vad vill du säga om det här inlägget?:

Trackback
RSS 2.0