trying not to love you

Helgen kan sammanfattas med ett ord... GALET! 

Men det har varit bra ändå, inga bilder tagna dock vilket gör migsjälv besviken
som en överkokt räka :( 

Dagen har börjar helt sinnesstörd och kommer sluta i sängen ..alone.. med en bra film eller om
man skulle plocka fram en bok att läsa kanske .. hmm.. tål att funderas på ! 

Just nu sitter jag och letar musik med känslor i av olika slag
har någon något tips så kommentera gärna! (:

Imorgon är det skola igen och det verkar som om det blir kaffe i ryd efteråt.. (:
& i helgen så kommer jag nog spendera i alla fall ngn av dagarna tillsammans med
min fina barndomsvän och "syster" Johanna Bäck ,<3 
Tack för att du finns vännen!!! 


Peace!
2012-03-11 @ 20:04:17 * This is my life ♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din blogg så att jag kan kolla den ;) :

Vad vill du säga om det här inlägget?:

Trackback
RSS 2.0