why should I ?

Godkväll!
Idag har jag varit på akuten med min mamma för att jag
vred till min höger fot något enormt inatt när jag skulle på toa -.-
fml..
Så åkte omkring i rullstol inne på sjukhuset i Motala, och sen fick
jag rekomendationer på att jag skulle sitta/ligga med foten i högläge,
käka värktabletter & vila .. Så ingen skola för mig imorgon..
Alla <3 dag imorgon med, KUWL! -.-'
eller inte riktigt kanske ?
SKITSAMMA känner jag ! :p ^^
Imorgon blir det sängläge och bara lyssna på bra musik
och glo på tv, och få foten att bli bättre (y) hoppas jag!


har väl inte mkt mera att säga om livet just nu !
Det går framåt för varje dag som går
men det är ju som att vara en påse skit för att ta sig
ur sängen varje dag, men vill egentligen bara ligga kvar
men sen tröttnar man på det och vill göra någonting annat..


" Now I cry myself to sleep , only you are what I need,
we can make it if we try"




2012-02-13 @ 22:54:10 * This is my life ♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din blogg så att jag kan kolla den ;) :

Vad vill du säga om det här inlägget?:

Trackback
RSS 2.0