besvikelsen är enorm..

hej alla bloggläsare! ;) 

vaknade upp hos min vän för en liten stund sen , gårdagen var utom all kontroll
och mini besvikelse är enorm.. :/ 
Huuuuur i hela världen kan man göra en sån tabbe ;o ??
oj oj oj ... -.- det är väl bara jag som kan lyckas med en sån grej antar jag :/ ? 

men men ... idag är det fredag, ska leta praktikplats som en galen tok inne i lkpg ..
har ett par platser på g , men får se vad som sägs när jag slår en pling till dom sen :p 
Annars blir det lkpg hela helgen skulle jag tro ;p lite mys och sådär (: 
Får hoppas på det bästa helt enkelt ! ((:

Får se om jag kastar in ngn uppdatering under helgen eller så kommer det en uppdatering
på söndag när jag är hemma igen!

ha en jättebra helg alla ni som läser min blogg :*

PUSS!
2012-03-09 @ 10:52:02 * This is my life ♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din blogg så att jag kan kolla den ;) :

Vad vill du säga om det här inlägget?:

Trackback
RSS 2.0