Hacked!

Som ni kanske ser i rubriken...
så blev jag hackad igår kväll..
Mina två facebook konton var det som blev hackade
och personen som gjorde detta skickade iväg en
massa konstiga meddelanden till flera personer som jag
känner, mycket otrevligt & obehagligt..
Så sen jag vaknade så har jag suttit och hållt på att pilla
ihop en ny mailadress och ett nytt facebook konto och stängt
dom andra två! 

Nu sitter jag och fixar en ny spellista på spotify
för typ 100:e gången , :P
men det är najs , får en massa bra förslag av folk
så det funkaaar ;) 

Fick reda på att vi börjar klockan 12.15 imorgon ,
hmm hur ska jag komma in till skolan då :p ?
Ska man hitta ngn att sova hos kanske ? haha! ^^
Får se hur vi löser det där , :p

Foten mår inte helt okej , men ska proppa i mig ett
par värktabletter, så får vi se hur det går :p
blir nog bra snart :p



bjuder på en charmig bild ^^
hahaha oj oj oj..
2012-02-14 @ 12:56:12 * This is my life ♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din blogg så att jag kan kolla den ;) :

Vad vill du säga om det här inlägget?:

Trackback
RSS 2.0