oh that I had..

Mirror on the wall, here we are again.
Through my rise and fall, you've been my only friend...
The told me that they can understand the man I am ,
so why are we, talking to eachother again...?


Hej! 

Varit i skolan idag och det är stressig som fasiken! :o
Måste hitta praktik nu , och sen är det projektarbete som
ska vara klart på fredag och redovisas!!!  Bliir tokig! 

Men det är så underbart skönt att komma hem efter
fullspäckade dagar och slänga på reggae <3 
Är helt förälskad i det, UNDERBART! :*

Saknar mitt hjärta med :/ hon ligger hemma och är sjuk
men hon får se till att bli frisk snart asså! <3

Helgen är planerad in i minsta detalj också, känns bra
yttligare en helg i LINKÖPING dåå! :D 
kanske lite lugnare än förra den här gången ? ;)
eller?
HAHAHA xD , det är ju iofs sånt som märks! 
Men men , nu ska jag hoppa in i en dusch , och sen ska jag
sova tror jag , :)

Skriver nog mera imorgon ;D



har ingen ny bild på oss tillsammans än ,
men den här får duga sålänge ;)
<3
2012-02-07 @ 21:04:36 * This is my life ♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din blogg så att jag kan kolla den ;) :

Vad vill du säga om det här inlägget?:

Trackback
RSS 2.0