turbulens..

jag är inte så frisk på det här med att blogga längre..
det händer inte så mycket så har ingenting att blogga om ^^

Jag går i skolan på veckorna och super som ett as på helgerna ^^
Det är väl det som händer, dock måste jag lugna ner mig ett par snäpp
nu , men men , det kommer la det med.. 

Mår fortfarande skit , men det är inget jag visar!
dom som behöver veta och bry sig , vet om det, och finns där
när jag behöver prata!

Ja det är la det som händer, utbildningen är klar snart, känns bra!
har dock lite ångest för det här med praktikplatser...
hm.. fan!
2012-02-06 @ 21:33:40 * This is my life ♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din blogg så att jag kan kolla den ;) :

Vad vill du säga om det här inlägget?:

Trackback
RSS 2.0