I'm a freak and forever alone!

Först och främst vill jag bara säga tack till alla som står bakom och stöttar mig nu! 
Ni är guld värda allihopa! 

<3

Mår mycket bättre nu , så ska till skolan imorgon igen, har missat en massa :( 
Men det blir skolan imorgon och efter skolan en Kaffe och Mia , <3
Snacka lite skit och sådär som vi brukar (y)
Sen hem och packa ner lite saker i väskan , för fredag blir det skolan och sen stannar jag i
mjölby hos kitt och simon den helgen ! :) myyyyysigt <3

Just det , blev en billig jävla fika på city gross förut med Emma, ^^ 


1o kronor för en bulle och valfri dricka , det var ganska väärt ;)
Träffade även Sebbe Kvarnström en sväng, trevligt, var allt för längesen nu :o 
får inte dröja tills vi ses igen gubben <3

Nu ska jag snart sova en sväng för imorgon ska jag upp
och till skolan som sagt ^^ 

Puss
2012-01-18 @ 21:35:19 * This is my life ♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din blogg så att jag kan kolla den ;) :

Vad vill du säga om det här inlägget?:

Trackback
RSS 2.0