you're from a whole other world..

Ligger hemma idag men och är dödssjuk nästintill och det är superfint
väder ute , men då ligger vi hemma och är sjuk :( JÄTTEKUL!

Ska satsa på att bli frisk till helgen i alla fall..
Sitter och kollar jobb och grejer och snackar med lite folk. 
Det är ungefär vad man orkar.. -.-
Ska nog lägga mig i ett varmt bad snart och bädda om i sängen och
försöka att plocka iordning lite här i mitt rum .. det ser  ut som fan ;o
Annars så är mamma & pappa inne på US just nu för att pappa har ngn knöl
i halsen som han har skit ont av :/ hoppas dom kan hjälpa honom! (:

Kommer nog inte att gå till skolan imorgon heller :// 
vill bli helt frisk så att jag inte ligger nästa vecka igen och dör lite lätt :/ 
USCH för sjukdomar! :(
2012-03-07 @ 10:10:46 * This is my life ♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din blogg så att jag kan kolla den ;) :

Vad vill du säga om det här inlägget?:

Trackback
RSS 2.0